Klanttevredenheidsonderzoek 2024: jullie gaven ons een 8,3!
Hoe ervaren klanten onze samenwerking, dienstverlening en communicatie? Dat onderzochten we in ons Klanttevredenheidsonderzoek 2024 en de uitkomsten stemmen ons meer dan tevreden.

De resultaten van ons jaarlijkse Klanttevredenheidsonderzoek zijn binnen en we zijn er blij mee!
Tevredenheidsscore: 8,3
Net Promoter Score (NPS): 32% – een mooie score die ruim boven het landelijk gemiddelde ligt!
Zijn we blij? Absoluut. Trots? Reken maar. Maar vooral: ontzettend dankbaar.
Dank aan al onze klanten voor het vertrouwen, de feedback en de fijne samenwerking. Jullie zorgen ervoor dat we blijven groeien en verbeteren.
We bedanken al onze klanten voor het vertrouwen. Dankzij jullie kunnen we blijven groeien en verbeteren. We kijken uit naar nog veel meer mooie momenten van samenwerking en groei.

Vragen? Laurens helpt je graag verder!